טיפול זוגי בטבעון

טיפול זוגי בטבעון – ד”ר גיא דרורי

טיפול זוגי בטבעון ברוב המקרים אינו לוקח זמן רב, וניתן להבחין בשינוי כבר מהמפגש הראשון. מטפל זוגי בטבעון אשר מביא איתו שנים רבות של ניסיון וידע בתחום, יבחין כבר מהרגע הראשון בדברים שכדאי ונחוץ לעבוד עליהם וכך התוצאות יגיעו באופן מיידי. אך הבחירה באופציה של מטפל זוגי מומלץ בטבעון אינה מספיקה לבדה, והיום על מנת להגיע לתוצאות צריך מחויבות ורצון הדדי של כל אחד מבני הזוג. טיפול זוגי בטבעון אשר מגיע כיוזמה של בן או בת הזוג, וללא רצון מהפרטנר יוביל למבוי סתום באופן מהיר ביותר. ייעוץ זוגי בטבעון בנוי על רצון משותף להגיע להבנה ולשלום בית, ואם אין רצון שכזה קשה מאוד להגיע לתוצאות אם בכלל.

מה צריך לעשות לפני שפונים אל מטפל זוגי מומלץ בטבעון?

לפני שמחפשים אחר מטפלים זוגיים בטבעון, חשוב מאוד לנסות ולהגיע להבנה משותפת באופן פרטני. מוטב לעשות זה מחוץ לבית, ומומלץ לעשות זאת במקום ציבורי. טיפול זוגי בטבעון אומנם ישיג תוצאות מהירות, אך אין דבר יותר טוב מאשר גישור על הפערים בין בני הזוג ללא עזרה מקצועית. ייעוץ זוגי בטבעון יכול להגיע כשמירה על המצב כמו שהוא, ולא מחייב להגיע כבר במצב שבו בני הזוג נמצאים במשבר רציני שקשה מאוד לגשר עליו.

כל אחד מבני הזוג צריך לזהות את הנקודות הבעייתיות שלו

בנוסף לפני שפונים אל מטפל זוגי בטבעון, חשוב שכל אחד מבני הזוג באמת יזהה את הנקודות הבעייתיות שלו. אם כל אחד מבני הזוג יחשוב כי הוא לא הבעיה אלא הצד השני, לאותו טיפול זוגי בטבעון לא תהיה כל אופציה להתקדם. מטפלים זוגיים בטבעון הם אינם קוסמים, ולכן הם חייבים את העזרה של בני הזוג על מנת להגיע להצלחה ולתוצאות כבר מהשלב הראשוני.
אני מטפל זוגי בטבעון כבר שנים רבות, ואשמח לצרף אתכם אל חוג לקוחותיי הפרוס על גבי כל אזור הצפון. אם גם לכם נמאס להגיע אל טיפול זוגי בטבעון ולא להבחין בתוצאות מידיות, זה הזמן שלכם להגיע לקליניקה שלי לפגישת ייעוץ שכבר בה נתחיל את הדרך לשינוי התפיסה הזוגית שלכם