טיפול זוגי בנשר

טיפול זוגי בנשר – ד”ר גיא דרורי

ייעוץ זוגי בנשר זאת לא האופציה הראשונית לשיפור היחסים בזוגיות, לא פעם זוגות רבים חושבים כי טיפול זוגי בנשר אמורה להיות האופציה האחרונה במשבר של זוגיות. פנייה אל מטפל זוגי בנשר לא מחייבת להיות כפתור המצוקה האחרון במשבר בזוגיות, וככל שתפנו אל טיפול זוגי בנשר מוקדם יותר כך התהליך יהיה קצר יותר והרבה יותר יעיל. ככל שהצטברו יותר כעסים וטינה בין בני הזוג, כך אותו טיפול זוגי בנשר יהיה פחות יעיל ועם הרבה יותר אפקטיביות. לכן אל תהססו לחפש מטפל זוגי מומלץ בנשר גם אם על פניו המצב הזוגי נראה טוב עם ריבים מעטים. ככל שתגיעו למצב שבו רמת הפתיחות ושיתוף פעולה בין בני הזוג תהיה גדולה יותר כך המצב שלכם ישתפר.

האם כדאי לפנות אל מטפלים זוגיים בנשר בזוגיות יציבה?

התשובה היא כן! תמיד טוב להגיע לשתף ולהתייעץ עם מטפל זוגי בנשר גם כאשר הזוגיות נמצאת במצב טוב ויציב. תמיד קיימים משקעים בין בני זוג, וככל שהם יתגברו ויהיו מסיביים יותר כך ייעוץ זוגי בנשר יהיה פחות אפקטיבי וייקח הרבה יותר זמן. אם אינכם מרגישים שאתם צריכים ייעוץ זוגי בנשר על בסיס שבועי, באפשרותכם לשמור את רמת הטיפולים בצורה פחות מאסיבית עם טיפולים אחת לחודש או אפילו אחת לחודשיים. כל זמן על מנת לדאוג כי רמת השיתוף בזוגיות בניכם תהיה גבוהה ואידיאלית.

לשפר את חיי הזוגיות עם מטפל זוגי מומלץ

אשמח לצרף אתכם אל חוג לקוחותיי כל זאת על מנת לשפר את חיי הזוגיות שלכם ולהביא אותם למקסימום הנדרש. אם נמאס לכם לחפש אחר מטפל זוגי מומלץ בנשר, הגעתם לכתובת הנכונה. בתור פסיכולוג מוסמך ומנוסה כבר עשרות שנים, אני מביא איתי את כל הניסיון הנדרש לטיפול בזוגות ולהביא אותם למצב שבו הם מיישרים את ההדורים זה עם זה. מטפלים זוגיים בנשר קיימים בכמות גדולה במיוחד, והחוכמה שלכם היא לדעת לבחור את המטפל הטוב ביותר עבורכם ועבור בן או בת הזוג שלכם.