אביב עוז, מטפל מוסמך

טיפול בהתקפי חרדה באמצעות טיפול קצר וממוקד

טיפול בהתקפי חרדה באמצעות טיפול קצר וממוקד

אחד מהדברים החשובים ביותר שאנו שמים עליכם דגש בעת טיפול בהתקפי חרדה זה אורכו של הטיפול. לא פעם מטופלים רבים דורשים או מבקשים טיפול יעיל וקצר, כזה שיגרום להם לחזור במהירות לשגרת חייהם. ולכן אנו מספקים לכל המטופלים שלנו את הטיפול הטוב ביותר כך שהם יוכלו להעלים את התקפי החרדה. אומנם לא תמיד הטיפול עולה בקנה מידה ישיר עם דרישות המטופל, שהן לעיתים דרישות לא הגיוניות. אך ברוב המקרים אנו מספקים למטופלים שלנו את הקרקע המקצועית והאידיאלית ביותר. טיפול בהתקפי חרדה באופן יעיל מתחיל קודם כל אצל המטפל ורק אחר כך אצל המטופל. מטפל מנוסה ומיומן ידע לספק לכם טיפול קמר וממוקד אשר יניב תוצאות כבר לאחר מספר מועט של פגישות.

טיפול בהתקפי חרדה מתי ניתן לראות תוצאות?

השאיפה שלנו היא לאפשר למטופל לראות תוצאות כבר לאחר זמן קצר, זה בעצם הדרך שלנו לדרבן אותו להמשיך בטיפול. כמובן שלא תמיד זה קורה, אך ברגע שיש שיתוף פעולה מלא בין המטופל והמטפל זה חייב להתרחש. התקפי חרדה הם אינם דבר זר או תופעה שאיננה מוכרת, והיא קיימת כיום אצל חלק לא קטן מן האוכלוסייה במדינת ישראל ובעולם כולו. לכן קיימות מגוון רחב של שיטות ודרכים שבהם ניתן לתת טיפול בהתקפי חרדה, ולכן חשוב מאוד להתאים את אופן הטיפול לאופיו של המטופל. לכל מטופל מתאימה שיטת טיפול אחרת, וכאן נכנסת לפעולה רמת הניסיון וההבנה של המטפל שאמור לכוון אתכם אל ההצלחה.

טיפול בהתקפי חרדה מבלי להגיע לקליניקה

אחת מהשיטות החדשניות ביותר שאנו נותנים למטופלים שלנו זה טיפולים דרך המחשב או באמצעות הטלפון. לא מעט מהמטופלים שלנו פרוסים בכל רחבי הארץ ולא רק באזור הצפון. ולכן אנו נותנים להם את האפשרות לקבלת טיפול פסיכולוגי מלא מבלי שהם יצטרכו לצאת מהבית. מדובר בשיטה מוכחת ויעילה שהוכיחה את עצמה בשנים האחרונות, והיא ללא ספק הופכת להיות גם השיטה הנבחרת על כל הלקוחות. האפשרות לקבל טיפול בכל רגע נתון הופכת אותו להיות הרבה יותר יעיל וממוקד עבור מרבית המטופלים.

Exit mobile version