אביב עוז, מטפל מוסמך

טיפול זוגי בזום – כשמקצועיות וקידמה נפגשים

טיפול זוגי בזום - כשמקצועיות וקידמה נפגשים

טיפול זוגי בזום זה יחסית ואין ספק שניתן לעשות לעשות זאת כהלכה עם תוצאות טובות כאילו יושבים למעשה בקליניקה של המטפל. טיפול זוגי הוא אחד מהפתרונות היצרתיים ביותר והמוכחים שיש לשיקום מערכת יחסים בין בני זוג כאשר יחסיהם הגיעו לנקודת שפל. באמצעות טיפול זוגי, ניתן למקד את בני הזוג בנקודת המחלוקת הקיימת בניהם ולפשט עבורם את הדרך לפתרון המצוקה.
עם התפתחותו המואצת של האינטרנט והתוכנות השונות, ניתן היום בקלות ובאיכות גבוהה לפגוש כל אדם באמצעות אפליקציית הזום בכל מקום בעולם במקומות הנידחים ביותר. תודות לאינטרנט האיכותי, מפגש כזה אינו נופל באיכותו ממפגש פיסי פרונטלי ומעניק לצדדים את אותה חווית שיחה אילו היו נפגשים פנים אל מול פנים.
הפיתוח המואץ של הטכנולוגיה לא פסח אף על טיפול זוגי בזום וכיום, באמצעות האפליקציה המוכרת, ניתן בקלות לפגוש מטפל זוגי בזום מבלי לוותר על איכות הטיפול או לבזבז זמן מיותר בדרכים ובהמתנה בקליניקה.

למי מתאים לפגוש מטפל זוגי בזום

בשל משבר הקורונה והסגרים המושכים, אין היום אדם שלא עשה שימוש בזום לפחות פעם אחת במהלך התקופה האחרונה ושוחח עם חברים או בני משפחה באמצעות האפליקציה. בשל החשיפה האדירה של כולנו לאפליקציית הזום, פגישה עם יועץ זוגי בזום מתאימה לכל בני זוג המעוניין לשקם את יחסיו ולפתור את בעיותיו.

טיפול זוגי בזום מתאים במיוחד לזוגות הבאים:

מהם היתרונות של טיפול זוגי בזום

כפי שנראה מיד, לטיפול זוגי בזום קיימים מספר יתרונות אשר במקרים מסוימים עולים אף על הטיפול המוכר והידוע באמצעות קליניקה. בין היתרונות לטיפול זה ניתן למצוא את הדברים הבאים:

בטרם תפנו לטיפול זוגי עצרו לרגע, נסו להבין את היתרונות הגלומים בטיפול זוגי בזום ואולי תגלו דברים שמעולם קודם לכן לא חשבתם עליהם.

Exit mobile version