אביב עוז, מטפל מוסמך

איך מטפלים בחרדות שמגיעות ללא סיבה

איך מטפלים בחרדות שמגיעות ללא סיבה

אחת מהסיבות השכיחות ביותר לכך שאנשים רבים אינם מטפלים בחרדות שלהם היא שהם לא יודעים מדוע הם הגיעו מלכתחילה. ולכן הם תוהים לעצמם איך לטפל בחרדות אם אינני יודע להסביר מאין הם באו. אך זוהי בדיוק עבודתו של הפסיכולוג שמגיע עם עשרות שנים של ניסיון וידע בתחום הפסיכולוגיה. הוא ידע בדיוק לשאול אתכם את השאלות הנכונות, וכך הוא ידע איך מטפלים בחרדות שנוצרו בחייכם. גם אם לכם התשובה מאין הם באו איננה ברורה, הפסיכולוג המיומן בתוך זמן קצר ידע למצוא את התשובה. כך שאין לכם צורך לשאול את עצמכם איך לטפל בחרדות? כי זוהי לא המומחיות שלכם, ואין לכם באמת תשובה לכך. כל מה שאתם צריכים להחליט זה לאיזה פסיכולוג עליכם לגשת בכדי להתחיל ולטפל בחרדות שלכם.

איך מטפלים בחרדות ללא עזרה מקצועית?

קשה מאוד להעלים חרדות ללא עזרה של פסיכולוג או איש מקצוע מתחום הפסיכולוגיה. לכן לשאלה איך לטפל בחרדות באופן עצמאי? אין תשובה חד משמעית, אך לרוב היא תהיה שזה כמעט לא אפשרי. בזמן שאדם נמצא בחרדה, קשה לו מאוד לחשוב בהיגיון ולעשות פעולות שקולות שיעלימו את החרדה. זוהי בעצם הסיבה שכל מי שתוהה בשאלה איך מטפלים בחרדות? פונה בסופו של יום אל פסיכולוג בכדי לקבל תשובה. לעיתים עבודה עצמאית בכל נושא החרדות יכולה להניב פחות תועלת ואף יותר נזק שיהיה קשה מאוד לתקן לאחר מכן. כך שמוטב לא לקחת סיכונים כאשר זה מגיע לחרדות שלכם, ולשאלתכם איך לטפל בחרדות מוטב שתעשו זאת עם איש מקצוע.

איך מטפלים בחרדות שבאות לעיתים רחוקות?

חרדות לא חייבות לפקוד אתכם בכל יום, ולעיתים כאשר מדובר בחרדות קלות התקפי החרדה עשויים להגיע אחת לכמה חודשים. אך גם כאשר מדובר בהתקפי חרדה בתדירות נמוכה חשוב מאוד לקבל ייעוץ והמלצות של פסיכולוג מיומן ומנוסה. לכן גם כאן לשאלה איך מטפלים בחרדות בתדירות נמוכה? צריך להתייעץ עם איש מקצוע. כך לא תעשו סיכונים ולא תחמירו את החרדות שלכם ופתאום הם יגיעו לעיתים שכיחות יותר.

Exit mobile version