אביב עוז, מטפל מוסמך

הדרך למציאת פסיכולוג מומלץ

הדרך למציאת פסיכולוג מומלץ

כיום הביקוש לפסיכולוגים איכותיים הפך להיות שכיח מיום ליום. לכן לא מן הנמנע כי תצאו עשרות רבות של פסיכולוגים מומלצים בקריות אשר עונים על הדרישות היבשות שלכם. זוהי הסיבה לכך שהליך החיפוש אחר פסיכולוג מומלץ בקריות זה לא דבר קל, ולרוב נדרשים מכם כישורים נוספים לצורך קבלת ההחלטות הנכונות עבורכם. ראשית כל כאשר אתם מחפשים אחר פסיכולוג שאמור להיות מומלץ, אל תעשו זאת תחת לחץ של זמן או לחץ נפשי כזה או אחר. יהיה לכם קל יותר למצוא פסיכולוג מומלץ בקריות כאשר הראש שלכם אינו טרוד בדברים אחרים או שאינכם נמצאים תחת לחץ. הלחץ רק יכול לשחק לרעתכם וחשוב מאוד לנטרל אותו כאשר זה מגיע לנושא של בחירה כל כך חשובה עבורכם.

מה אסור לשכוח כאשר בוחרים פסיכולוגים מומלצים בקריות?

ראשית כל אל תשכחו לבדוק את כל הפרטים על הפסיכולוג שאמור לטפל בכם, כך שלא תשארו בסופו של יום עם סימני שאלה. אסור לכם לבזבז יותר מיותר כאשר זה מגיע לנושא של טיפול פסיכולוגי, וככל שתעשו בחירה נכונה יותר כך תרוויחו כמה שיותר זמן. פסיכולוג מומלץ בקריות ברוב המקרים הוא כזה עם חוג לקוחות גדול ונאמן, כאלה שישמחו מאוד לתת לכם חוות דעת והמלצות על אותו פסיכולוג. לכן תקשיבו להמלצות, זה יעזור לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

בניית תוכנית טיפול הכי מתאימה

פסיכולוגים מומלצים בקריות הם לא בהכרח כאלה המתאימים לכם באופן וודאי, ולכן תבקשו טיפול ניסיון או מספר טיפולים בעלות מופחתת. כך תוכלו לדעת בדיוק לאן אתם נכנסים ואיזה פסיכולוג עומד מולכם. ביחד עם אותו פסיכולוג מומלץ בקריות תוכלו לבנות תוכנית טיפול ארוכת טווח אשר אמורה לשרת את המטרות שלכם.
חשוב שתבינו כי גם אם אתם מתקשים למצוא פסיכולוג מומלץ בקריות, תוכלו לפנות אל פסיכולוגים במרכז דרך טיפול באינטרנט או בטלפון. כך שאל תרימו ידיים אם אתם מתקשים בחיפושים, תרחיבו את טווח החיפושים שלכם וכך באופן וודאי תוכלו למצוא פסיכולוג טוב עבורכם שעונה על כל הדרישות שלכם.

Exit mobile version