אביב עוז, מטפל מוסמך

מטפל זוגי מומלץ

מטפל זוגי מומלץ

מטפל זוגי מומלץ מלווה את בני הזוג במצבים לא נעימים, אך כאשר גם למטפל וגם לבני זוג יש שאיפה משותפת והיא להחזיר את הזוגיות ואת הרומנטיקה בין בני הזוג. ברוב המקרים כאשר מחפשים אחר מטפל או מטפלת זוגית החששות הן כי הוצאת “הכביסה המלוכלכת” החוצה יכולה להסב יותר נזק מתועלת למערכת היחסים. אך מדובר בחשיבה שגויה, ובמקרה הזה ההפך הוא הנכון ככל שתשתפו יותר את בן או בת הזוג בדברים שיושבים לכם על הלב בעזרתו של מטפל זוגי מומלץ כמובן כך תוכלו להחזיר את החיים בחזרה למסלולם. זוגות רבים אשר פונים אל מטפלת זוגית או מטפל רואים בהם כסיכוי האחרון עבורם בכל הקשור להחזרתם מערכת היחסים למסלולה התקין.

מדוע כדאי לחפש מטפל זוגי מומלץ?

התייאשתם מהחיפושים אחר מטפל או מטפלת זוגית? הגעתם לכתובת הנכונה. אני מתמחה בטיפול ובגישור בין בני זוג. אני מביא איתי ניסיון רב בתחום וידע רב בתור פסיכולוג מנוסה ומיומן אשר יודע לקלף את השכבות מכל אחד מבני הזוג כך שהאמת והאהבה המשותפת צפה בחזרה. מטפל זוגי מומלץ הוא לא זה המביא איתו את כמות השנים הגדולה יותר בתחום, מגשר טוב הוא כזה אשר יודע כיצד לפנות אל בני הזוג וכיצד לדובב אותם כך שהם שמים את כל הקלפים על השולחן ומחזירים את האמון הדדי האחד עם השני.

מטפל זוגי מומלץ עם ניסיון רב בתחום!

למעט שיטת השיתוף, שהיא אחת מהשיטות המשמעותיות ביותר שהן אני דוגל. כל מטפל או מטפלת זוגית חייב להסביר לבני הזוג את התהליך כולו, ואת היתרונות והחסרונות שיכולים להגיע כתוצאה מהבחירה בתהליך זה. לא פעם בתור מטפל זוגי מומלץ אני מציע שגם הילדים או שאר בני המשפחה הקרובים יגיעו גם הם לטיפול וישתפו את החיים בבית מנקודת מבטם. זה עשוי להאיר את הטיפול באור שונה ולפתוח לא מעט דלתות אשר עשויות להוביל אל עבר הפתרון והשבת החיים המשפחתיים על מסלולם. אך כמובן שבתור מטפל זוגי מומלץ אני גם מבהיר למטופחים שלי כי אופציית הגירושין או הפרידה תמיד נמצאת על הפרק, אך תמיד קודם כל לנסות וליישב את ההדורים.

Exit mobile version