אביב עוז, מטפל מוסמך

עזרה נפשית באינטרנט

עזרה נפשית באינטרנט

עזרה נפשית באינטרנט יכולה להיות משמעותית במיוחד אם ינצלו אותה בצורה חכמה, לא סתם מוקמות כיום עשרות רבות של עמותות המספקות בין היתר עזרה נפשית און ליין באמצעותם של אנשי מקצוע כאלה ואחרים. אך עליכם להבין כי במקרים כאלה לא תמיד עומד לרשותכם פסיכולוג וירטואלי אלא מתנדב או איש מקצוע כזה או אחר אשר אל הוסמך לספק ייעוץ או הכוונה נפשית בצורה מקצועית. לכן חשוב מאוד לקבל עזרה נפשית באינטרנט רק מפסיכולוגים מנוסים ומיומנים, כאלה המביאים איתם ניסיון של עשרות שנים במתן טיפול פסיכולוגי. אם נמאס לכם לחפש אחר פסיכולוג באינטרנט, הגעתם לכתובת הנכונה! אני אספק לכם ייעוץ והכוונה מקצועי כיאה לפסיכולוג המביא איתו ניסיון של עשרות שנים בתחום ומאות מטופלים הפזורים ברחבי הארץ.

עזרה נפשית בצ’אט – מבלי לצאת מהבית!

עזרה נפשית באינטרנט נועדה בעיקר לאותם אנשים אשר אין באפשרותם להגיע לטיפולים בקליניקות, יש כאלה הנוטים לטעון כי עזרה נפשית בצ’אט איננה שוות ערך לטיפול פסיכולוגי רגיל בקליניקה או במשרד ייעודי לכך – אך הדבר איננו נכון בכלל. אומנם אווירת הטיפול טיפה לוקה בחסר עקב היותו טיפול המתבצע באופן וירטואלי, ולשם כך חשוב מאוד לבחור את הפסיכולוג שילווה אתכם לאורך הטיפול. פסיכולוג המוסמך לתת עזרה נפשית באינטרנט יגרום לכך שחווית הטיפול תועבר לכם גם באופן וירטואלי דרך האינטרנט.

עזרה נפשית אונליין – מענה מידיי לכל בעיה!

עזרה נפשית בצ’אט נועדה בראש ובראשונה על מנת לספק למטופלים עזרה נפשית בכל רגע נתון, על כל בעיה שצצה או עלולה לצוץ המטופל יוכל לתקשר עם המטפל ולקבל הכוונה מדויקת ומקצועית אשר תמנע ממנו לעשות טעויות שהוא עלול להצטער עליהם אילולא היה מקבל עזרה נפשית אונליין.
לכן אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ולהתחיל לקבל עזרה נפשית באינטרנט, תוך זמן קצר תתחילו להרגיש בשינוי החיובי החל בחייכם. כמובן שאינכם מתחייבים למספר מסוים של טיפולים, עזרה נפשית בצ’אט נועדה אך ורק בשביל לעמוד לצידם של המטופלים גם בשעות הקשות – בין אם מדובר בשעות הלילה או בשעות היום.

Exit mobile version