אביב עוז, מטפל מוסמך

עזרה נפשית בטלפון

עזרה נפשית בטלפון

החשש הגדול ביותר שאוחז את כל מי שנדרש לטיפול פסיכולוגי זה הבושה, עזרה נפשית בטלפון נועדה גם עבור אלה שאינם מעוניין שכולם ידעו כי הם נעזרים בפסיכולוג עקב חששות או פחדים המלווים אותם בחייהם. פסיכולוג בטלפון לא רק שזמין כמעט בכל רגע נתון, אלא גם יגרום לכם לבצע שיחות טלפון תדירות באופן אנונימי כאשר רק אתם והפסיכולוג עצמו תדעו על עצם קיומם של השיחות הללו.

ייעוץ פסיכולוגי בטלפון – מתי צריך להתחיל?

טיפול פסיכולוגי בטלפון איננו מנת חלקם של מבוגרים בלבד, והוא יכול להתחיל בכל גיל ובכל רגע נתון. עזרה נפשית בטלפון היא עניין מאוד אינדיבידואלי ותלויה בעבר ובהווה של כל אדם, ככל שאדם מסוים יחווה טראומות ופחדים בילדתו כך הוא יצטרך לקבל ייעוץ פסיכולוגי בטלפון כבר מגיל צעיר ומנגד ישנם מקרים בהם הטיפול יגיע רק בגיל מבוגר יותר כאשר מתחילים להבין את כובד האחריות של משפחה וילדים דברים שעלולים להביא איתם גם לא מעט פחדים.
אני מתמחה במתן עזרה נפשית בטלפון בכל גיל ולכל סוגי הטראומות, כך שאם נמאס לכם להרגיש כי אנכם מנצלים את מלוא הפוטנציאל הטמון בכם או שאינכם מסוגלים עוד לחיות עם פחדים וחששות – טיפול פסיכולוגי בטלפון הוא בהחלט הדרך האולטימטיבית עבורכם להתגבר על כל הפחדים והחששות תוך זמן קצר!

עזרה נפשית בטלפון – מהם העלויות?

תמיכה נפשית בטלפון איננה מביאה איתה תעריפים קבועים, כמו בפגישות פנים מול פנים עם פסיכולוג גם כאן טווחי המחירים הינם משתנים ונקבעים על ידי כל פסיכולוג באופן עצמאי. על מנת שתוכלו לקבל עזרה נפשית בטלפון במחירים הטובים והמשתלמים ביותר אתם מוזמנים לפנות אלינו ותקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד המביאה איתה מחיר אטרקטיבי ורמה גבוהה עם פסיכולוגים מהשורה הראשונה בתחומם. פסיכולוג אונליין זמין עבורכם ברוב שעות היום ויש כאלה שיעדיפו לשלם לטובת העניין הזה סכום כסף גבוה יותר על מנת שלא להפריע להמשך חייהם באופן סדיר ולקבל את הטיפול האולטימטיבי במקביל.

Exit mobile version