אביב עוז, מטפל מוסמך

שירותים פסיכולוגים עבור ארגונים וחברות

שירותים פסיכולוגים עבור ארגונים וחברות

אני מציע מגוון שירותים עבור ארגונים וחברות, המכסים את כל צרכי הארגון במימד הפסיכולוגי, החל מרמת הפרט ועד לרמת הארגון כולו. בזכות הניסיון וידע רב בתחום זה העבודה נעשית בצורה המקצועית ביותר. בין לקוחותינו ניתן למצוא חברות מסחריות מובילות בתחומים שונים וגופים ציבוריים.

הטיפול בפרט

ארגונים רבים רואים את עצמם כמעין משפחה נוספת לעובדיהם ומשקיעים ברווחתם, מתוך ידיעה כי עובד שמרגיש את ההשקעה של הארגון בו מחזיר לו בתפוקה משופרת ומחויבות רבה יותר אל הארגון.
אני מציע פתרון לבעיות שונות המתעוררות אצל העובד ובני משפחתו והדורשות התערבות, ייעוץ או סיוע פסיכולוגי. השירות שלנו כלל ארצי, ואף בינלאומי, המאפשר התאמת צרכי העסק והארגון לצרכי העובדים, בנוחיות ופרטיות מלאים. אני מתמחה בטיפול ממוקד קצר מועד שיכול לסייע לארגונים למצוא את שביל הזהב ליצירת הרמוניה בי אישית בארגון. כמו כן, פתרון בעיות בין הנהלה לעובדים, ובין עובדים לעובדים אחריםף וכן סיוע לעובד בבעיות אישיות, זוגיות ומשפחתיות בצורה יעילה וממוקדת ובמשך זמן קצר יחסית.

הסדרים אפשריים להתקשרות

אני מציע מספר הסדרים אפשריים להתקשרות על מנת להיענות בגמישות מקסימאלית לצרכי הארגונים השונים:
• מחירים מיוחדים לעובדי הארגון – ארגון שיוצר התקשרות עימנו יוכל להציע לעובדיו את האפשרות ליהנות משירותים פסיכולוגיים בעלות מוזלת.
• השתתפות חלקית של המעביד במימון הטיפול – הסדר שלפיו העובד מממן חלק מסוים מהתשלום על הטיפול והמעביד משתתף ביתרת התשלום.
• מימון מספר קבוע של פגישות ע”י המעביד והסדר מיוחד להמשך – המעביד יכול לקבוע למשל כי הוא מכסה את עלותן של 10 הפגישות הראשונות והעובד יקבל מחיר מוזל במידה ויידרשו פגישות נוספות.
• חשוב לציין כי בכל ההסדרים שאנו מאפשרים לארגון מעקב על הוצאותיו בצורה מסודרת וזאת תוך שמירה מלאה על פרטיות העובד.

סדנאות פרישה

הארגון יכול להציע לעובדים היוצאים לפנסיה ועובדים מפוטרים סדנא המספקת לעובד לווי בתהליך הפרישה ומתמקדת בבעיות ובקשיים האופייניים לשלב מקצועי זה.
הסדנא עוסקת בשינוי האיזון בבית ובחברה בעקבות פיטורים, בפחדים מהעתיד, ומסייעת לעובד בהתמודדות עם המשך דרכו המקצועית. בסדנא נדונות שאלות כגון: איך מבצעים שינוי מוצלח? כיצד לקחת אחריות על חיי? איך לבחור את הפרק הבא בחיים? כיצד לשמור על האיזון בין מימוש עצמי ודרישות המציאות?

הטיפול בארגון

אניי מעניק שירותי אבחון, ייעוץ ופיתוח ארגוני. העבודה נעשית באמצעות סדנאות, עבודה קבוצתית ואישית והדרכת מנהלים בדרגים השונים. השירותים המוצעים כוללים:
• אבחון תפקודי, מערכתי ותרבותי בארגון.
• אבחון תהליכים ודינמיקות בעייתיות בארגון.
• סיוע בפתרון אפקטיבי של קונפליקטים ומשברים (גלויים וסמויים) בארגון.
• ייעוץ להנהלה בנושאי מדיניות-על ושינוי ארגוני, כולל פיתוח מנהלים בכירים.
• פיתוח צוותים ברמות השונות של הארגון.
• פיתוח דרג מנהלים – קבוצתי ואישי.
• עיצוב מחדש של הארגון וליווי של תהליכי שינוי.
• יצירת מחויבות עובדים למטרות הארגון.
• שיפור תקשורת תוך ארגונית.

בנוסף מוצעות סדנאות שונות וביניהן:

סדנא לרכזות משאבי אנוש/רווחה בארגון
הסדנא כוללת לימוד של מודלים מרכזיים בתחום. דגש מיוחד של הסדנא הוא על יישום עקרונות החשיבה הדינמית הממוקדת. נלמדות טכניקות מיקוד, ומושם דגש על גישה אקטיבית וממוקדת.

סדנא למצבי משבר בתוך הארגון
סדנא זו, המיועדת לדרגי הניהול השונים בחברה, עוסקת בזיהוי ואפיון משברים וקונפליקטים בארגון. היא כוללת רכישת כלים להתמודדות יעילה עם מצבי משבר ולפתרון של קונפליקטים תוך ארגוניים ובין אישיים.

סדנא על פיתוח צוות ע”פ עקרונות החשיבה המערכתית
מטרת הסדנא היא לפתח את המיומנויות הבינאישיות של פרטים בצוות מול קשיים ומורכבות רגשית בארגון.
זוהי סדנא דינמית שנועדה לשכלל ולפתוח תקשורת בין אישית בצוותי עבודה. הסדנא מבוססת על פיתוח צוות עבודה לפי עקרונות החשיבה המערכתית ושימוש בכלי האינטליגנציה הרגשית לפיתוח המיומנויות הבין אישיות בצוות. בסדנא יתאפשר למשתתפים לבחון את עצמם, את האמונות והעמדות שלהם, את תפיסת עולמם ואת דפוסי ההתנהגות שלהם בתפקיד.
בסדנא משולבות התנסויות אישיות וקבוצתיות של המשתתפים בדרך של “ניתוח אירוע” ובתהליך של למידת עמיתים.

סדנא לגיבוש צוותי עבודה
סדנא מיוחדת לפיתוח הגיבוש הצוותי, המתבצעת מחוץ לכתלי הארגון, נמשכת מספר ימים ומביאה למצב שבו עובדי הצוות חששים מחוברים יותר, אמפתיים יותר האחד כלפי השני, וכן הופכים לקבוצה מגובשת ואפקטיבית בעקבותיה.

Exit mobile version