אביב עוז, מטפל מוסמך

טיפול פסיכולוגי באינטרנט

טיפול פסיכולוגי באינטרנט

טיפול פסיכולוגי יכול להצריך מספר רב של טיפולים, ולכן לא תמיד יתאפשר לכם להתמיד ולהגיע לכל הטיפולים כאשר הם מתקיימים בקליניקות השונות או במקום מסוים המצריך מכם לצאת מהעבודה או מהלימודים לצורך הטיפול. טיפול פסיכולוגי באינטרנט הפך להיות אחד מהטרנדים החמים ביותר, הסיבה להיותו של טיפול פסיכולוגי ברשת לעניין כל כך מבוקש זה הרצון ההדדי של המטפל ושל המטופל להיות בתקשורת קבועה ולהעצים את הטיפול על ידי היותם של שני הצדדים זמינים לטיפול גם כאשר אחד הצדדים אינו מצליח להגיע לקליניקה על מנת לקבל את הטיפול.

טיפול פסיכולוגי בסקייפ

הרצון לקבל טיפול פסיכולוגי באינטרנט מעלה תהייה נוספת, האם ניתן לקבל את אותו טיפול פסיכולוגי שעולה לעיתים לא מעט כסף ללא עלות בכלל? התשובה לכך היא שלילית, טיפול פסיכולוגי בסקייפ או דרך כל אמצעי אחר יעלה לכם כסף. בחלק מהמקרים טיפול פסיכולוגי באינטרנט יהיה זול יותר מאשר טיפול פסיכולוגי בקליניקה או בביתו של פסיכולוג כזה או אחר אך על מנת שתוכלו לקבל טיפול פסיכולוגי ברמה גבוהה יהיה עליכם לשלם על כך סכום מסוים של כסף.

האם טיפול נפשי באינטרנט יעיל

התשובה לכך היא כן! טיפול פסיכולוגי באינטרנט מאפשר למטופל ולמטפל להיות עם היד על הדופק לכל אורכו של הטיפול, מנגד כאשר מטופל מגיעה לקליניקה על מנת לקבוע תורים לטיפול הוא מודע לכך כי במרבית הזמן ההתמודדות שלו עם הטיפול תהיה לבד עם משפחתו ומכריו וללא המטפל. טיפול פסיכולוגי אונליין מאפשר לכל אחד מהצדדים להיות קשוב גם בשעות שהן מחוץ לשעות העבודה או בזמנים בהם אחד מהצדדים איננו יכול להגיע לקליניקה מסיבות אישיות שיכולות לצוץ.

טיפול נפשי באינטרנט איננו ברמה פחות גבוהה מאשר טיפול פסיכולוגי באינטרנט, ולכן אני מזמין אתכם להצטרף אל המהפכה בתחום הפסיכולוגיה! בואו לקבל טיפול פסיכולוגי באינטרנט על ידי פסיכולוג מנוסה ומיומן אשר התמחה במתן טיפול פסיכולוגי מרחוק ויצירת קשר עם המטופל גם באמצעות האינטרנט.

Exit mobile version