טיפול זוגי אונליין בזמן ובמקום שתבחרו

טיפול זוגי אונליין בזמן ובמקום שתבחרו

הרעיון של טיפול זוגי אונליין הוא בחירה טובה כאשר אנו מרגישים שקשה יותר למצוא פתרונות לבעיות משפחתיות. אם נלך לטיפול זוגי, אין זה אומר שהקשר בינינו עומד להתפרק. כולנו מגיעים לתקופה קשה יותר והעובדה שנוכל לדבר עם אדם ניטרלי המתמחה בטיפול זוגי יכולה לעזור רבות.
השאלה היא מתי הזמן הנכון להתחיל לעשות טיפול זוגי? רוב הזוגות שעושים טיפול זוגי אונליין אומרים שעדיף היה להתחיל מוקדם יותר. האמת היא שרוב הפעמים אנו פונים לטיפול זוגי כאשר כבר אי אפשר אחרת.

מתי להתחיל טיפול זוגי אונליין

הטיפול הזוגי נתפס כפתרון האחרון למשבר אצל בני הזוג. אם באופן כללי אנו ניגשים לרופא עקב בעיה בריאותית בזמן קצר יחסית, אנו דוחים את ההיבטים הקשורים לרווחתנו הרגשית והיחסית במשך זמן רב, לפעמים שנים רבות. וכך, הטיפול הזוגי מופיע כפתרון למשבר אצל בני הזוג. מה היה קורה אם הטיפול הזוגי היה חלק בלתי נפרד מזוגיות בריאה?
בדיוק כמו שאנו עושים פעילות גופנית כדי לשמור על בריאותנו הפיזית, כך ניתן “לעבוד” עם ההיבטים הרגשיים המתפתחים בין בני הזוג כדי למנוע או להפחית משברים עתידיים. לשם כך, מומלץ לבצע הערכה שנתית של מערכת היחסים של בני הזוג, גם אם הם  לא מתמודדים עם בעיות דחופות וזה עוזר להם לכייל מחדש את מערכת היחסים לעכשיו. בימנו ניתן לבקש פגישה מקוונת לטיפול זוגי או במילים אחרות טיפול זוגי אונליין.

היבטים של טיפול זוגי און ליין

הזוגות מתחילים טיפול זוגי אונליין אצל מטפל זוגי און ליין מסיבות רבות: מריבות תכופות, בגידה, גידול ילדים, ניהול כספים, שינויים בקריירה, טיפול בהורים מבוגרים, התמכרויות, דיכאון, חרדה. ישנם שינויים רבים במהלך החיים שיכולים לערער את האיזון הזוגי. למעשה טיפול זוגי און ליין מאפשר לבני הזוג לנהל דיונים על השינויים האלה, תוך התחשבות בצרכיהם של כל אחד. כמו כן, טיפול זוגי אונליין מאפשר לכם להגדיר את הציפיות של כולם ולהביע רגשות ולגלות מה גורם למתחים בין בני הזוג.

רק בן זוג אחד רוצה טיפול זוגי אונליין

ברוב המצבים המצב הוא שרק בן זוג אחד מוכן יותר מהשני להתחיל טיפול זוגי אונליין. במידה וזה המקרה, ניתן להתחיל בטיפול אינדיבידואלי באמצעות מטפל זוגי און ליין וזה ישפיע לטובה על בני הזוג לאורך זמן. כמובן, זה יהיה אידיאלי עבור שני בני הזוג לבצע טיפול זוגי און ליין בו זמנית, אך עם הזמן, בן הזוג המהוסס יבחין בשינויים ויש סיכוי טוב שהוא יצטרף לטיפול.

כיצד בוחרים מטפל זוגי און ליין

האמת היא שאין דרך לדעת בוודאות אם הוא המטפל הנכון, לא משנה כמה תבדוק בקרב המטפלים הפוטנציאליים. הפגישות הראשונות של טיפול זוגי אונליין הן מאוד חשובות ואז תוכלו להבין אם אתם יכולים לעבוד ביחד או לא. גם מטפל זוגי או ליין ידע אם הוא יכול לעבוד אתכם. לפעמים קרה שיש לקוחות שיש להם ציפיות לא ריאליות מהטיפול ואז רציו המטפל יספר להם מההתחלה מה אפשר לעשות ומה לא ניתן לעשות.

מה אפשר ללמוד באמצעות טיפול זוגי אונליין

אולי הדבר הכי חשוב הוא להבין ולקבל את הבדלים שבין בני הזוג (מזג, ערכים, אורח חיים). טיפול זוגי און ליין יכלול תמיד התייחסות לשיחות קשות כזוג אשר גורמות לרגשות עזים והבנת נקודות התורפה של כל אחד מבני הזוג.
גורם מרכזי נוסף זה להבין כיצד דפוסי ילדות משפיעים על מערכת היחסים של בני הזוג כיום. טיפול זוגי יוביל בסופו של דבר לפיתוח אמון בזוג. בעיות בזוגיות אינן אך ורק “אשמתו” של בן זוג. כולם תורמים לאופן בו מערכת היחסים מתנהלת ביום יום.