אביב עוז, מטפל מוסמך

תמיכה נפשית און ליין

תמיכה נפשית און ליין

מרבית האנשים כיום זקוקים לעזרה נפשית, יש מטופלים הנדרשים לטיפולים אינטנסיביים ויש מטופלים שמספיק להם פגישות מרוחקות על מנת לשמור על מצב נפשי תקין ונורמלי. מרבית הטיפולים שתמצאו כיום הם עוסקים בתחום של תמיכה נפשית למבוגרים אך גם ילדים זקוקים לתמיכה נפשית בתדירות מסוימת והגורם המרכזי לאי יציבות נפשית הינו אי מתן טיפול הולם כבר מגיל צעיר.
תמיכה נפשית און ליין מביאה איתה יתרונות רבים, ראשית כל היא מאפשרת למטופלים להיות בקשר עם המטפל בכל זמן נתון באמצעות תוכנות אינטרנט או באמצעות הפלאפון. תמיכה נפשית אונליין מקנה למטופל שקט נפשי ורוגע כי תמיד יש את המטפל שלי בסביבה, וכך בכל רגע של אי נוחות או אי וודאות יכול המטופל לפנות אל המטפל ולא לחכות זמן רב עד אשר יתפנה תור.

תמיכה נפשית און ליין שמרפא

תמיכה נפשית און ליין הפכה להיות טרנד שסוחף אחריו מרפאות וקליניקות רבות, אך גם כאשר מחפשים איש מקצוע המספק טיפול אונליין אסור לשכוח לבדוק את ניסיונו ואת אמינותו. כל איש מקצוע המספק תמיכה נפשית אונליין חייב להיות איש מקצוע עם פידבקים וביקורות חיוביות מצדם של מטופלים אשר התנסו בטיפוליו ומצדם של מטפלים שהם עמיתיו לעבודה ויכולים להעיד כי מדובר באיש מקצוע איכותי אשר מוסמך לספק תמיכה נפשית בטלפון במסגרת טיפוליו.

תמיכה נפשית למבוגרים

אני פסיכולוג אונליין מוסמך אשר מפעיל צ’אט תמיכה נפשית לקהל מטופליו הרבים, גיא שומר על מסגרת טיפולים זהה בין אם המטופל בוחר באופציה של הגעה לקליניקה או באופציה של תמיכה נפשית און ליין. כך שאם נמאס לכם לחפש אחר צ’אט תמיכה נפשית שיעזור לכם עם כל החששות המציפות אתכם או שמא אינכם יודעים לאיזה פסיכולוג הכי מומלץ לפנות – הגעתם לכתובת הנכונה!
אני מזמין אתכם להצטרף אל חוג מטופליו ולהתרשם משיטות הטיפול החדשניות והמוכחות ביותר כך שבתוך זמן קצר תוכלו לחזור לשגרת חייכם ולהיות בטוחים כי בכל רגע נתון תוכלו לפנות אל גיא בטלפון ולקבל טיפול הולם בזהה למטופל המגיע לאחת מהקליניקות הפזורות באזור הצפון.

Exit mobile version