טיפול זוגי בזום – כשמקצועיות וקידמה נפגשים

טיפול זוגי בזום - כשמקצועיות וקידמה נפגשים

טיפול זוגי בזום זה יחסית ואין ספק שניתן לעשות לעשות זאת כהלכה עם תוצאות טובות כאילו יושבים למעשה בקליניקה של המטפל. טיפול זוגי הוא אחד מהפתרונות היצרתיים ביותר והמוכחים שיש לשיקום מערכת יחסים בין בני זוג כאשר יחסיהם הגיעו לנקודת שפל. באמצעות טיפול זוגי, ניתן למקד את בני הזוג בנקודת המחלוקת הקיימת בניהם ולפשט עבורם את הדרך לפתרון המצוקה.
עם התפתחותו המואצת של האינטרנט והתוכנות השונות, ניתן היום בקלות ובאיכות גבוהה לפגוש כל אדם באמצעות אפליקציית הזום בכל מקום בעולם במקומות הנידחים ביותר. תודות לאינטרנט האיכותי, מפגש כזה אינו נופל באיכותו ממפגש פיסי פרונטלי ומעניק לצדדים את אותה חווית שיחה אילו היו נפגשים פנים אל מול פנים.
הפיתוח המואץ של הטכנולוגיה לא פסח אף על טיפול זוגי בזום וכיום, באמצעות האפליקציה המוכרת, ניתן בקלות לפגוש מטפל זוגי בזום מבלי לוותר על איכות הטיפול או לבזבז זמן מיותר בדרכים ובהמתנה בקליניקה.

למי מתאים לפגוש מטפל זוגי בזום

בשל משבר הקורונה והסגרים המושכים, אין היום אדם שלא עשה שימוש בזום לפחות פעם אחת במהלך התקופה האחרונה ושוחח עם חברים או בני משפחה באמצעות האפליקציה. בשל החשיפה האדירה של כולנו לאפליקציית הזום, פגישה עם יועץ זוגי בזום מתאימה לכל בני זוג המעוניין לשקם את יחסיו ולפתור את בעיותיו.

טיפול זוגי בזום מתאים במיוחד לזוגות הבאים:

  • זוגות המתגוררים בנפרד. כאשר בני הזוג אינם דרים תחת קורת גג אחת, ניתן בקלות לפגוש יועץ זוגי בזום מבלי שיהיה צורך להיפגש במקום מסוים בנוכחות כולם. טיפול זוגי בזום מאפשר לבני הזוג והמטפל להתגבר בקלות על המרחק הגאוגרפי מבלי לוותר על איכות הטיפול.
  • זוגות שאינם יכולים לעזוב את ילדיהם לבדם בבית. באופן טבעי, טיפול זוגי דורש השתתפות שני בני הזוג יחדיו. כמו כן, טיפול זוגי דורש לפחות מספר מפגשים בכדי להביא להצלחת ההליך. בני זוג אשר אינם יכולים לעזוב את ילדיהם הקטנים לבדם למשך שעות ארוכות, יכולים בקלות באמצעות טיפול זוגי בזום לפגוש את המטפל מבלי לפגוע בילדיהם הקטנים.
  • זוגות המרגישים נוח יותר כאשר הטיפול נערך בביתם. ישנם בני זוג המעדיפים לבצע את הטיפול הזוגי דווקא בביתם ולא דרך קליניקה. כאשר הטיפול נערך בבית עבור חלק מהמטופלים, יעילותו תהיה גבוהה יותר ומוצלחת. טיפול זוגי בזום יכול בהחלט לשמש מפתח להצלחת הטיפול דווקא כאשר הוא נערך באופן וירטואלי כאשר בני הזוג נמצאים באזור המוכר והידוע להם.

מהם היתרונות של טיפול זוגי בזום

כפי שנראה מיד, לטיפול זוגי בזום קיימים מספר יתרונות אשר במקרים מסוימים עולים אף על הטיפול המוכר והידוע באמצעות קליניקה. בין היתרונות לטיפול זה ניתן למצוא את הדברים הבאים:

  • באמצעות אפליקציית הזום ניתן לפגוש מספר בלתי מוגבל של אנשים בו זמנית כאשר האפליקציה מאפשרת את השתתפותם באמצעות תמונה המשודרת בשידור חי וכמובן רמקול. במצב כזה, נניח והמטפל הזוגי מעוניין לצרף בעל מקצוע נוסף לצורך קבלת חוות דעת נוספת, יוכל הוא לעשות זאת בקלות ובמהירות.
  • אפליקציית הזום היא אחת הכלים הווירטואליים הנפוצים ביותר כיום בעולם וידידותית לכל משתמש ומשתמש. ניתן בקלות להתקינה על גבי הטלפון ובמספר פעולות פשוטת להצטרף לכל שיחת ועידה. טיפול זוגי בזום, יוריד משמעותית את הלחץ הטבעי הנובע מטיפול זוגי באופן שבני הזוג יוכלו במספר לחיצות כפתור לבצע את הטיפול ללא צורך בהכנות נפשיות.
  • כולנו מכירים את הסיטואציה כאשר שני אנשים טעונים מנסים להחליף דברים אך הטונים עולים גבוה ולעתים מלבים את האש באופן לא מבוקר ומביאים לתוצאה הפוכה מהנדרש. באמצעות אפליקציית הזום, ניתן לשלוט בשיחה המתנהלת בין הצדדים כך שכאשר צד אחד מדבר הצד השני יהיה במצב מיוט ובכך כל אחד יוכל להגיד את דבריו בתורו מבלי להתפרץ לדברי הצד השני.

בטרם תפנו לטיפול זוגי עצרו לרגע, נסו להבין את היתרונות הגלומים בטיפול זוגי בזום ואולי תגלו דברים שמעולם קודם לכן לא חשבתם עליהם.