טיפול פסיכולוגי מרחוק, טיפול שתרגיש קרוב

טיפול פסיכולוגי מרחוק, טיפול שתרגיש קרוב

נשאלת השאלה, האם טיפול פסיכולוגי מרחוק יכול להחליף את הטיפול הקונבנציונלי בקליניקה שך פסיכולוג? האם מקצוע שקיים שנים רבות אשר נשמר לו בתבנית מסוימת אכן יכול להיפתח לפתע לשינויים כאלו ואחרים? התשובה לכך היא כן, במיוחד כשאנחנו מדברים על תחום אשר כולל תקשורת פנים מול פנים. ככול שהטכנולוגיה מתקדמת לה כך דרך שלנו לקשר אחד עם השני משתנה לה מהקצה אל הקצה. כעת נבקש להפנות את הזרקור על טיפול פסיכולוגי מרחוק. בימי הקורונה, נחשפנו למצב לא נעים בו היינו צריכים להסתגר בבית ולהתרחק מהאנשים הנמצאים סביבנו. כך בעזרת אפשרות כה נוחה הרי שניתן יהיה להגיע להמשך תהליך. טיפול פסיכולוגי מרחוק מתקיים בעזרת תוכנות משוכללות אשר הם קלות לשימוש על ידי מגוון אנשים.

שימוש בכלים הטכנולוגיים חדשנים שמאפשרים טיפול פסיכולוגי מרחוק

אם אנחנו רוצים ליהנות מאפשרות הנוחה ביותר המתאימה לנו הרי שישנו צורך להגיע למצב בו נדע לקראת מה אנחנו מגיעים. טיפול פסיכולוגי מרחוק מתבצע ברוב הפעמים בעזרת תוכנה מיוחדת שלמדנו להכיר אותה בשנתיים האחרונות, שמה הוא ZOOM. בעזרת תוכנה זאת ניתן לבצע שיחת וידאו אינטראקטיבית בין כמה אנשים בעזרת שימוש במחשבים או פלאפונים. בהמשך לכך, השימוש ב-ZOOM מתגלה כנוח למדי כאשר מגוון רחב של אנשים מגילאים כאלו ואחרים יוכלו להשתמש בדבר. הכוונה היא שיהיה אפשר להמשיך ולקבל את הטיפול בצורה שהייתה רגילים אליה מבלי שתרגישו שינוי. יתרה מזאת, ישנו מצב שלאחר כמה טיפולים תתרגלו לקבל טיפול פסיכולוגי מרחוק.

כול האפשרויות במקום אחד

אם נמשיך וננסה לחקור את נושא טיפול פסיכולוגי מרחוק הרי שנגיע למסקנה מעניינת למדי כי במשך השנתיים האחרונות שיטה זאת כבשה לה את העולם. אם בימים עברו אנשים מצאו את עצמם נוסעים מרחקים ארוכים ומבזבזים סכומי כסף רבים על מנת להגיע לטיפול פסיכולוגי כזה או אחר, הרי שהמצב היום הוא הפוך לגמרי. כעת הטכנולוגיה מחוללת פלאים ונותנת לנו לשמוח על השפע המסוגל להתקיים. תופתעו לדעת כי המטפל שמולכם למד בעצמו את הכלים השונים הקיימים בתוכנת ZOOM ואף ידע למצוא את השיטות בעזרתם יהיה אפשר להפוך את הטיפול לחווייתי יותר. תנו לעצמכם ליהנות מטיפול פסיכולוגי מרחוק.