טיפול רגשי עבור תלות רגשית

תלות רגשית טיפול

למטפל רגשי השפעה טרנספורמטיבית על שבירת מעגל התלות הרגשית, טיפוח הסתמכות עצמית ודינמיקה בריאה יותר של מערכת היחסים. באמצעות המומחיות וההכוונה בטיפול הרגשי, למטופל מוצעת דרך לאוטונומיה ועצמאות רגשית ולחוסן רב ויציב יותר.

תלות רגשית, המסומנת בהסתמכות מוגזמת על אחרים לצורך אימות, תמיכה או זהות, מובילה לעיתים קרובות למערכות יחסים שבריריות ולתחושת סערה פנימית וחוסר ביטחון אמיתי. מטפל רגשי מנוסה ובעל המלצות משמש כמדריך במסע המורכב הזה לעבר גילוי עצמי ועצמאות רגשית.

על ידי מתן סביבה תומכת ולא שיפוטית, הטיפול הרגשי מסייע למטופל בהבנת הסיבות השורשיות עבור אותה תלות רגשית שקיימת בו או בה. בעזרת למידה כיצד להקשיב ולזהות את עצמך והמציאות סביבך בצורה נכונה יותר, המטופל מטפח מודעות עצמית ושליטה בחוויה הרגשית בה הוא חי, מתוך כך לומד להסתמך על עצמו הרבה יותר ולבסס יציבות רגשית עצמית יותר.

ככול המטופל מתקדם בתהליך הוא מסוגל להיות במערכת יחסים בריאה עם עצמו ולכן גם ליצור מערכות יחסים בריאות ומאוזנות יותר עם אחרים.

ההשפעה של הטיפול הרגשי ממשיכה הרבה מעבר לחדר הטיפול. ההדרכה והתרגול מציידת את המטופל בכלים איתם הוא ממשיך גם בבית להגביר את המודעות ולחזק את הערך העצמי והביטחון העצמי באופן עצמאי. על ידי טיפוח עצמאות וחוסן, תהליך הטיפול מאפשר למטופל להשתחרר מהתלות הרגשית וליצור קשרים משמעותיים הבנויים על כבוד הדדי והדדיות רגשית אמיתית. לשיחה ראשונית ללא עלות מוזמנים להתקשר – 0524871100, אביב עוז, מטפל רגשי.